Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Saturday 6 June 2009

Weeks 8 Day 4-6th June 2009

2nd June, first untrasound tgk progress baby. Membesar ikut jadual, Dah nampak kepala dia besar dari badan dan yang paling best ada denyutan jantung yang kecik sgt. Aku sgt bersyukur sebab sebelum ni x sampai pun tahap ni. Husben ada sekali tgk.
Aku dah MC sejak Isnin 1st sampai 2nd June. Rasa malas nak keje. Husben memang amik cuti.
Sejak Jumaat lepas aku kena jangkitan kuman. Memula risau sgt-tapi dr kata itu biasa untuk orang pregnant. Cuma aku harap benda ni x ganggu pertumbuhan baby.

Lepas checkup-kami ke Mid Valley-husben first time naik komuter-naik dari Labu. Balik x dapat duduk sampai Labu. Lepas tu lepak kat kebun Atie. Husben buat rawatan lintah kat kaki. Aku geli giler. Kami sampai umah malam dan tersgt letih. Tapi kami sgt gembira bila teringat tentang baby dah ada heartbeat.
For records-berat aku maintain 61.2kg-aku x lalu makan nasi

No comments: