Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Tuesday 26 May 2009

Week 7 Day 1-27th May 2009

Semalam aku dah letih sgt. Dah 2 hari berturut-turut aku mesti curi-curi tido kat pantry 15-20 minutes sebab x tahan mengantuk. Badan lemah aje.
Petang nak drive balik keje tahan mata aje sebab mengantuk.

Lunch aku dah x makan nasi 2 hari berturut-turut sebab mual tengok lauk kat kantin...cuma makan buah dan roti aje...telan air suam pun terasa x sedapnya tapi paksa gak sebab bahaya kalau kurang cecair dalam badan.
Semalam balik dari keje, aku dah x larat, asyik baring aje.Lepas solat Maghrib aku baring balik. Nak tunggu Isyak terasa lamanya. Aku x makan apa pun untuk dinner walhal aku sgt lapar...dah x larat nak kunyah. Rupanya semalam aku demam malam menggigil. Sedar kul 1.30pagi terus selubung selimut. Bangun tido rasa badan x selesa-tapi lepas mandi dan syampoo kepala barula bersemangat keje.

Hari ni aku paksa lunch roti lae. Mungkin lepas ni start mual balik.
Dan petang ni husben balik jenguk-Sorila x dapat nak masak sebab letih.
Plan beli KFC sebab tekak mengidam nak makan ayam...hehehe

No comments: