Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Sunday 14 June 2009

Week 9 Day 6-15th June 2009

Jumaat-suhu aku 37.0
Sabtu-suhu turun 36.9...
Lepas servis kete, kami ke clinic Dr Ilyas-wat ultrasound..nampak blur tapi dah boleh dengar heartbeat baby-yang bestnya dia dah bergerak..kalau dah besar mesti dah boleh rasa...aku byk angin sampai terasa mencucuk-cucuk. Dr tambah supplement untuk calcium.Lepas ni nak tukar dr intan ke dr ilyas sebab x perlu amik cuti atau MC
Pastu kami terus ke Muar dan Bukit-Balik petang tu gak.
Ahad-lepak bangun pagi lambat-husben ngan rajinnya berhempas pulas bersihkan bilik.
Pastu gi Jusco-husben belanja beli 2 suar yang besar sikit-saiz aku dah mengembang depan belakang.
Isnin-setiap pagi nak gi keje, rasa sayu sebab kena berjauhan ngan husben.

Suhu badan kejap maintain 37 kejap turun 36.8-36.9-tapi aku dah x panic. Tekak sentiasa terasa pahit aje lepas makan. Mual dah berkurangan dan selera aku dah makin ok.

1 comment:

aishahnbx said...

kak ubt ferromed ni kne mkn sblm or slps kite mkn nasi ea??