Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Monday 22 June 2009

Week 11-23rd June 2009

Aku dah stop amik suhu badan sebab thermometer tertinggal kat Melaka. Lebih relaxs.
Musim buah ni susah nak tahan godaan makan durian, manggis dan rambutan.Tapi dapat rasa sikit pun jadilah
Lidah aku selalu terasa pahit. Jangkitan kuman dah x de. Lebih selesa skang. Mual kekadang ada aje. Tapi memang selera makan aku bertukar-x tau nak makan apa. Yang aku tau aku suka makan tembikai, asam, ngan jambu.
Epal tolak tepi.
Semalam Sha+CO datang umah amik buah-dia belikan aku aiskrim-ni pun boleh masuk sebab aku suka benda sejuk. Husben aku cakap badan aku dah nampak berisi-memang pun sebab baju shirt yang comel dah macam sarung nangka. Aku dah start pakai baju besar2. Inilah masanya aku melaram baju preggy...hehehe salah satu impian aku.
X sabar nak tunggu Selasa depan-nak tgk perkembangan baby ni. Kalau ikut 11 minggu, baby dah bergerak cergas cuma x terasa sebab kecik lae. Perut aku dah semakin timbul. Kalau baring pun boleh rasa.

No comments: