Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Wednesday 22 July 2009

Week 15 Day 2-23rd July 2009

Semalam mulanya nak amik 1/2 day leave pagi tapi sebab Dr Ishak ada OT, so jadi lambat aku terpaksa cuti 1 hari. Memang sah aku kena UTI-air kencing kotor. Dan ubat Unasyn, Ural ngan PBGain. Balik dari KPJ, aku gi Clinic Dr Law, amik cream muka..hehehe minum air sambil menyelam. Dah lunch kat simpang Mantau, aku lepak kat umah Atie.
Berat aku 60.1kg-masih x tambah. Masa scan nampak baby tu tgh pegang telinga macam orang bang. Scan jantina x nampak sebab terlalu kecil. Seronok scan tgk baby-kalau husben ada skali tentu dia pun suka.
So next appointment 19th Aug-aku x sure nak gi situ atau Dr Alias-cuma nak scan aje kan. So rasa better gi Dr Alias, jadi x perlu la aku late in atau cuti separuh hari.
Ubat aku dah bertambah-hisss kekadang dah lupa nak makan yang mana.

Cerita pasal UTI ni-aku kena:
1) minum air kosong banyak2
2) minum jus cranberry
3) kurangkan makan makanan manis
4) kena selalu buang air kencing-nak buangkan air kencing yang penuh bakteria

No comments: