Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Wednesday 1 July 2009

Week 12 Day 2-2nd July 2009

Aku MC dua ari Isnin dan Selasa...sebab masih kuar brownish discharge. Scan kat Dr Alias on Monday morning-baby bergerak dan heartbeat ok. Aku lega sgt. Tapi x tau kenapa bleeding tu...mungkin vagina tissue aku sensitive sebab aku pernah kena jangkitan kuman..x sure tapi ada possibility. Kemungkinan lain, masalah uri. Aku dibekalkan ubat Forlac untuk sembelit dan sejenis pil. Aku dah stop makan Duphaston.

Gambo scan 6.76cm -edd 6th Jan 2010...mmmm baby dah ada bentuk. X sabo nak rasa tendangan baby. Apa pun perasaan takut masih ada-Doakan babyku sihat dan membesar ngan normal

Aku nak kurangkan minum ais, lebihkan makan buah-sayur aku susah makan.

Klong dah selamat bersalin secara czer pada 27th June pm. Baby boy tapi muka saling x tumpah macam mamanya. Baby dah kuar sikit tapi sebab Klong x de daya nak teran, dr terus operate.
Syukur suma selamat-berat 2.5kg-tapi masuk ward semula sebab kena kuning.

Tahniah buat Klong, AbgLong, Afiq, Izzati dan Aleeya sebab dapat famili baru-Mohd Azizi.
(Masih terasa bestnya pegang newborn baby-x sabo nak tunggu turn aku)

No comments: