Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Wednesday 2 September 2009

Week 21-1st Sept 2009

Dah terasa kuat kungfu baby ni...seronok sambil tu usap-usap perut. Kekadang aku bercerita hal seharian. Lepas sahur, bila aku sorang2, aku akan cakap kat baby " hari ni kita posa yea-dapat pahala"...bila time aku haus, baby tendang..aku cakap "sabar yea, nanti kita berbuka minum air byk2 yea". Lepas aje aku communicate, baby x kick. Faham ke???
Tapi selalu bila time nak tido, baby active.Sahur kalau x makan nasi, x boleh tahan.
Ada sekali aku minum susu lepas sahur, x lama pas tu kuar suma isi perut..pagi bangun aje rasa lapo sgt x leh tahan...terus aku buka. Kesimpulannya nak paksa minum susu waktu malam aje sebelum tido...ntah kenapa aku x suka sgt susu tepung bancuh.

No comments: