Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Monday 28 September 2009

Week 25-29th Sept 2009

Sudah seminggu lepas raya. Badan aku dah makin bulat kat depan...macam bawa bola letak dalam baju. Aku dah rasa berat nak jalan tapi x taula lepas ni akan bertambah berat.
Berat badan sekejap dah naik...risau plak terlebih berat nanti baby besar. Last check berat dah bertambah hampir 65kg...waaaa.
Baju keje pun dah x boleh cover kebonjolan perut ni...Tendangan baby dah boleh rasa selalu. Syukur aku dah sampai tahap ni. Tinggal 3 bulan lae..pejam celik akan tiba masanya
Aku dah tukar appointment checkup dari 28th sept ke 5th Oct...maklum le nak save annual leave.
Raya tahun ni meriah dari taun lepas mungkin sebab baby ni. Yelah aku+husben excited x terkata. Tapi kami control sebab x nak terlalu gembira.
Kaki aku dah macam bengkak air aje..aku rasa sendat plak pakai kasut kegemaran aku.
Suma ni package..aku terima la.
Setiap hari kul 2 pm ke atas, aku dah x boleh tahan mengantuk sgt.

K, sambung lae next week...mata ni dah layu

No comments: