Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Tuesday 27 October 2009

Week 29-27th Oct 2009

Badan dah semakin berat-kaki pun x kurang daya kuasa angkatnya-hampir2 aku tersadung tadi-2 kali plak tu...Nauzubillah...jauhkanlah aku dari terjatuh.
Mengah kalau buat keje lebih2-aku lebih suka duk lepak tgk tv...kalau wat keje umah pun dah slow. Next week ada checkup-aku rasa aku kena lae infection-kena amik ubat ni...X boleh biarkan..rasa x selesa pun ada.
Aku tersgt la suka makan aiskrim dan strawberry. Kalau makan x ingat dunia. Perutku dan membulat ke depan...rasa semakin membesar, baby pun dah kuat kick..kekadang terbangun tido bila rasa geli kat perut. Nikmat mengandung ni lain-rasa special sgt.
Macam biasa, pagi tadi aku sedih sgt tinggalkan husben sorang2 kat umah. Hisss macamana nanti kalau ada baby? aku x tergambar perasaan aku tu nanti.
Ya Allah, moga kou tunjukkan kami jalan yang terbaik untuk kami sekeluarga. Aminnnnn

1 comment:

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu