Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Thursday 15 October 2009

Week 27-13 Oct 2009

Bengkak kaki dah kurang kalau aku kurang berjalan dan berdiri. Tido masih pakai stokin untuk elakkan cramp. Berat last timbang dah 66.4kg...wow cepatnya naik
Tidoku semakin nyenyak cuma terbangun bila nak ke tandas atau tukar position mengiring. Aku x boleh terlentang terasa sesak aje. Mimpi setiap malam-macam2 kisah-kenapa yek? terlebih hormon ke?

Dah rasa berat jalan...bila orang tgk aku ngan uniform maternity ni, ramai le yang volunteer nak advise itu le ini le, yang mengusik pun ada...kekadang geram gak sebab sambil usik tersengih2 macam kerang busuk (male staff le ni) Ada gak yang terperanjat x tau aku ni dah kawin...aleh-aleh dah preggy..siap tanya "bila awak kawin?"...eh suka ati le nak kawin ke x.(dalam hati le)..kat luar, aku senyum kambing aje. Malas nak layan. Yang selamba pegang2 perut aku ni pun ada. Tapi aku x kisah sgt asal x tekan perut ni dah le.

No comments: