Ya Allah, kurniakan kami anak2 yang soleh dan solehah. Amin

during pregnancy

Wednesday 2 December 2009

Week 34 Day 2-3rd Dec 09

Dah lama x update...sibuk sikit

Perut dah terasa memboyot...hehehe postur jalan pun dah bertukar. Aku pernah mimpi badan aku slim macam dulu...setiap kali bangun tido aku mesti pegang perut...takut sgt ilang. Mimpi hari2 sampai dah lali...Memang x cukup tido...terbangun ke toilet le, baby kungfu kuat le, terdengar bunyi le, mimpi yang menakutkan la...kalau husben sebelah rasa safe aje, tapi bila terbangun sorang2 ni rasa sayu plak.
Berat aku dah 68kg, Hb masih x cukup 10...hiss risau plak kalau tumpah darah nanti
Aku dah rasa senak kat bawah sebab kepala baby memang dah ke bawah betul.
X lama aje tinggal masa...Pasni aku kena cari tempat nak letak baby...ni yang pening.
Nak letak kampung rasa x boleh kot sebab jauh dari baby. Baby pun mesti sedih kalau aku x de nanti...Dugaaannnn.

Aku kurang makan nasi, rasa macam x seda aje lauk beli ni..kalau masak sendiri, abis aku makan sepinggan. Nak tapau, malas aje sebab amik masa...selalu le aku makan biskut ngan roti aje.

Kay, until next week

No comments: